Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2007

Μέρες γιορτής

Φέτος για πρώτη φορά αποφάσισα να μην συμβάλλω καθόλου στο μεγάλωμα της συμπαντικής θλίψης, που οι περισσότεροι αφήνουμε να διαρρέει στην ατμόσφαιρα...δεν είναι απόλυτα συνειδητή αυτή μου η επιλογή , αλλά νιώθω ότι ταιριάζει με τη γενικότερη εσωτερική μου αναδόμηση...
Μετά από μια μακριά και πολύ επίπονη διαδρομή, διαισθάνομαι ότι αρχίζω να βλέπω πως κάπου αχνοφέγγει ένα φως...Μπορεί και να κάνω λάθος...να μην βλέπω καλά...αλλά αρχίζω πάλι να νιώθω... και για μένα αυτό είναι πολύ σημαντικό...
Το Flash μου άναψε την προηγούμενη εβδομάδα , όταν αποφασίσαμε με τα μικρά μου να φτιάξουμε γλυκά για τα Χριστούγεννα...Εκείνο το απόγευμα συγκεντρώθηκαν στο σπίτι, εκτός από τα 2 δικά μου, 2 ακόμη φίλοι τους και ένα μικρό μωρό 5 μηνών...Ολοι μαζί στην κουζίνα, κόβαμε με φορμάκια διαφορετικά σχέδια για να φτιάξουμε τα γλυκά-τρώγοντας και κομματάκια από τη ζύμη- και τραγουδούσαμε Χριστουγεννιάτικα τραγούδια προσπαθώντας να ξεπεράσουμε τον Παβαρότι και τον Καρέρας...χαχαχααχα...οποία συγκριση...
Σταματώντας για λίγο, συνειδητοποίησα ότι ένιωθα πολύ ευτυχισμένη...Πάντα ήθελα ένα σπίτι γεμάτο παιδιά, φωνές, παιχνίδια, τραγούδια, μυρωδιές, αισθήσεις...Τελικά δεν ήθελα και πάρα πολλά για να είμαι ευτυχισμένη...Γιατί δεν μπορούσα να το δω όλο τον προηγούμενο καιρό και έψαχνα να βρώ κάπου πολύ μακριά από μένα την ευτυχία?
Ίσως με βοήθησε πολύ η Σχολή που παρακολουθώ, η προσωπική μου προσπάθεια για ενδοσκόπηση και το διάβασμα...Τελευταία διαβάζω ένα υπέροχο βιβλίο του Χόρχε Μπουκάι, Ιστορίες να σκεφτείς, από το οποίο δανείζομαι κάποιες φράσεις-μέρος της φιλοσοφίας της σχολής Gestalt, με την οποία είμαι τρελαμένη-
"να ξέρεις ότι αυτό που είναι, είναι,
ότι εγώ είμαι αυτός που είμαι,
και ότι εσύ είσαι αυτό που είσαι..."
Τίποτε καλό δεν είναι δωρεάν...

Το μόνο που χρειάζεται στη ζωή μας είναι
αλήθειες-βουνά, για να μπορούμε να χτίζουμε τα σπίτια μας σε στέρεη βάση,
αλήθειες-ποτάμια, για να μπορούμε να ξεδιψάμε και να ταξιδεύουμε πάνω τους ψάχνοντας νέους ορίζοντες
αλήθειες-αστέρια , για να μας χρησιμεύσουν ως οδηγοί, ακόμη και στις πιο σκοτεινές μας νύχτες ...
Καλή χρονιά σε όλους.

11 σχόλια:

Thalassini είπε...

Kάτια μου, πολλές φορές, τις πιο πολλές μάλιστα η ευτυχία βρίσκεται στα απλα΄καθημερινά και αγαπημένα που πολλές φορές προσπερνάμε εξαιτίας της καθημερινότητας.

Σου έυχομαι οτι καλύτερο με τα μικρούλια σου και να περνάτε όμορφα!

ZouZouna είπε...

καλημέρα γλυκειά μου. Χαίρομαι που "έκλεψες" την εικονα για τα παιδιά σου. Για τα υπόλοιπα μην στεναχωριέσαι. Η ζωή μας έχει πάνω και κάτω, πέρα και δώθε. Με υπομονή και επιμονή όλα γίνονται. Να τα χαίρεσαι τα ζουζούνια σου και να προσέχεις τον εαυτό σου πάνω απο όλα. Φιλιά πολλά, καλή Πρωτοχρονιά

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Χρόνια σας πολλά και καλή χρονιά !
..απο "σπρώξιμο"..έπεσα εδώ -))
(σχλόλιο σας ασκαρ 11.οο..
.σπρώξιμο και σχόλιο μου 11.οο)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πολύ χάρηκα που απόψε "βρήκα" μια ... "άλλη" Κάτια!
Σου εύχομαι όλο το 2008 να νιώθεις τόσο ευτυχισμένα!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα.Να χαίρεσαι αυτούς που αγαπάς εύχομαι.Καλή χρονιά γεμάτη υγεία χαρά και ευτυχία :)

kalynama είπε...

με τη δική σου παρουσία στο σπίτι μου, μου δόθηκε η ευκαιρία να σε γνωρίσω και να διαβάσω τις δικές σου σκέψεις...

Η ζωή είναι ένα ταξίδι..που όπως λες κι εσύ, χρειαζόμαστε αλήθειες βουνά, αλήθειες ποτάμια και αλήθειες αστέρια...

Προχώρησε με αυτά που περιγράφεις και θα καταφέρεις να ολοκληρώσεις και να ολοκληρωθείς μέσα από τη δική σου ευτυχία.

Καλή Χρονιά να έχεις - υγεία αγάπη και ευτυχία να είναι τα δώρα που θα σου φέρει.

Να είσαι καλά και να μου φιλήσεις τα αστεράκια της ψυχής σου, τα παιδιά σου :-))

Κάτια είπε...

@θαλασσινή, χάρηκα πολύ που συμφωνείς ότι η ευτυχία βρίσκεται στα απλά και καθημερινά...Τώρα το ανακάλυψα...χαχαχχα..και νιώθω σαν αν ανακάλυψα...τη βαρύτητα...χαχαχαχα
Πολλές ευχές και σε σένα για ευτυχία και αγάπη.

@Κερασοζουζούνα, μου αρέσει πολύ το όνομα και θα το λέω συχνά. Ευχαριστώ για τις ευχές σου και θα κρατήσω κυρίως την τελευταία-να προσέχω λίγο περισσότερο εμένα...μου χρειάζεται...
Να είσαι πάντα ευτυχισμένη...όχι μόνο το 2008...

@Σπίθα, χρόνια πολλά και καλή χρονιά με τα πρόσωπα που αγαπάς και σε αγαπούν...

@Ασκάρ, μακάρι η ευχή σου να γίνει πραγματικότητα...Χρόνια πολλά και σε σένα...το 2008 να είναι πολύ σημαδιακή χρονιά...Έτσι νιώθω ότι θα είναι γαι σένα...
Φιλιά

@Διηάνειρα, θερμές ευχές και πολλή αγάπη για το 2008...

@Καλυνάμα, σε ευχαριστώ πάρα πολύ...μου μετέφερες πολλή ζεστασιά και αγάπη...Να είσαι καλά.
Καλή χρονιά και σε σένα και στα αγαπημένα σου πρόσωπα

ΩΣΗΕ είπε...

Κάτιά μου καλη σου μέρα, χαίρομαι που ''βρεθήκαμε''. Πόσο δίκιο έχεις... μόνο που το μυστικό δεν είναι στη γνώση, αλλά στην εφαρμογή. Αν το πέτυχες και διαρκέσει, τότε θα μου στείλεις επειγόντως τη συνταγή, μήπως βγω απ' αυτό το λούκι δηλαδή...
Ξέρεις, προσπαθώ πάντα να λέω στον εαυτό μου ''Ζησε τη στιγμή, ζήσε τη στιγμή'' αλλά το μόνο που μπορω κάθε στιγμή να δω, είναι ένα κουφάρι μιας παρελθούσαας στιγμής να κείτεται άταφο... κι έτσι, με το κεφάλι γυρισμένο προς τα πίσω, έχω την τύχη της γυναίκας του Λωτ... ΣΤΗΛΗ ΑΛΑΤΟΣ

Παρόλ' αυτά
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Ανώνυμος είπε...

εύχομαι καλή χρονιά ,με υγεία χαρά και ευτυχία για εσένα και την οικογένεια σου :)

Ανώνυμος είπε...

Είναι αυτά λοιπόν τα μικρά τα καθημερινά μας που μας κάνουν σπουδαιους Κάτια. Ενα φαγητό που κάνεις με τα παιδιά σου, μια ρομαντική βραδιά με τον σύζυγό, μια όμορφη παρέα σε ένα σινεμά, ένα χαμόγελο από έναν άγνωστο... τι άλλο να θέλουμε...
όλες οι λήθειες σου είναι όμορφες, αν ζωή μου έδινα τη δυνατότητα να διάλεγα θα έπαιρνα τα αλήθειες- αστέρια για συντροφιά μου. Χρόνια σου Πολλά κι ευτυχισμένα. Καλή χρονιά σε σένα και την οικογένειά σου

Ανώνυμος είπε...

Εκεί που περιδιάβαινα στο ίντερνετ, βρέθηκα και σε αυτό το μπλογκ.

Wow, πολύ ωραίο κείμενο, πολύ απλό, αληθινό, ποιητικό, όμορφο.
Το ευχαριστήθηκα.

Γεια χαρά.