Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2007

Χρόνια πολλά

Για εμένα αυτό είναι το νόημα των γιορτών…Χρόνια πολλά σε όλους..

Tο μεγαλύτερον χάρισμα είναι η αγάπη.
Εάν μιλώ τας γλώσσας των ανθρώπων και των αγγέλων, αλλά δεν έχω αγάπην, έγινα χαλκός που δίνει ήχους ή κύμβαλον που βγάζει κρότους.
Και εάν έχω χάρισμα προφητείας και γνωρίζω όλα τα μυστήρια και όλην την γνώσιν, και εάν έχω όλην την πίστην, ώστε να μεταθέτω βουνά, αλλά δεν έχω αγάπην, δεν είμαι τίποτε.
Και εάν μοιράσω σε ελεημοσύνες όλην μου την περιουσίαν, και εάν παραδώσω το σώμα μου δια να καεί, αλλά δεν έχω αγάπην, καμμίαν ωφέλεια δεν έχω.
Η αγάπη είναι μακρόθυμη, είναι γεμάτη από ευμένειαν, η αγάπη δεν είναι ζηλότυπη, η αγάπη δεν καυχάται, δεν είναι υπερήφανη, δεν κάνει ασχημίες, δεν ζητεί το συμφέρον της, δεν ερεθίζεται, δεν λογαριάζει το κακόν, δεν χαίρει δια το κακόν, αλλά συγχαίρει εις την αλήθειαν, όλα τα ανέχεται, όλα τα πιστεύει, ελπίζει για το κάθε τι, υπομένει το κάθε τι.
Η αγάπη ποτέ δε θα παύσει να υπάρχει (η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει). Εάν είναι προφητείαι, θα καταργηθούν - εάν είναι γλώσσαι θα παύσουν - εάν είναι γνώσις θα καταργηθεί. Διότι μερικήν γνώσιν έχομεν και μερικήν προφητείαν. Αλλ' όταν έλθει το τέλειον, τότε το μερικόν θα καταργηθεί. Όταν ήμουν νήπιον, εμιλούσα σα νήπιον, εσκεπτόμουν σα νήπιον, εσυλλογιζόμουν σα νήπιον. Όταν έγινα άνδρας, κατήργησα τους νηπιακούς τρόπους. Τώρα βλέπομεν σα σε καθρέπτη αμυδρώς, τότε όμως θα βλέπωμεν πρόσωπον προς πρόσωπον. Τώρα γνωρίζω μερικώς, αλλά τότε θα έχω πλήρη γνώσιν, όπως είναι και η γνώσις του Θεού δι εμέ. Ώστε αυτά τα τρία μένουν: πίστις, ελπίς, αγάπη - μεγαλύτερη όμως από αυτά είναι η αγάπη (μείζων δε τούτων η αγάπη

7 σχόλια:

zouzouna είπε...

Κάτια, αγαπημένη, σου εύχομαι Χαρούμενα Χριστούγεννα και μια υπέροχη Πρωτοχρονιά! με όσους αγαπάς τριγύρω, υγεία χαρά και ευτυχία !

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πολύ της μοδός έγινε τελευταία ο Απόστολος Παύλος βλέπω! χεχε

Χρόνια πολλά κορίτσι μου!

Αλητισσα είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ..

Σπύρος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ :) ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ :)!!!

(αλλαξες loοκ βλέπω..μια χαρά :)!!


ΦΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ :)

Ανώνυμος είπε...

Αν και όλοι ενθουσιαζόμαστε με τον ύμνο της αγάπης, δεν προσέχουμε όσο πρέπει και δεν προβληματιζόμαστε με αυτή την πρόταση: "Η αγάπη είναι μακρόθυμη, είναι γεμάτη από ευμένειαν, η αγάπη δεν είναι ζηλότυπη, η αγάπη δεν καυχάται, δεν είναι υπερήφανη, δεν κάνει ασχημίες, δεν ζητεί το συμφέρον της, δεν ερεθίζεται, δεν λογαριάζει το κακόν, δεν χαίρει δια το κακόν, αλλά συγχαίρει εις την αλήθειαν, όλα τα ανέχεται, όλα τα πιστεύει, ελπίζει για το κάθε τι, υπομένει το κάθε τι."
Για τα "πετεινά του ουρανού"
Χρόνια Πολλά

Κάτια συνέχισε αξιόλογο ιστολόγιο

Ανώνυμος είπε...

Χρονια πολλά ομορφιά μου. Να είσαι πάντα καλά να προσφέρεις κι εσύ την αγάπη γύρω σου, στους δικούς σου ανθρώπους αλλά και σε αυτούς που ξέρεις λιγότερο... και σε μας που μας μοιράζεσαι κομμάτια σου...σ΄ αγαπάμε πλέον. Φιλιά πολλά

Κάτια είπε...

@ζουζούνα, χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!Η καινούρια χρονιά να σε βρει γεμάτη χαρά και αισιοδοξία μαζί με αγαπημένα σου πρόσωπα...Πολλά φιλιά

@Ασκάρ με την υπέροχη πένα, τον Απόστολο Παύλο τον διάβαζα πάντοτε και πολλά κομμάτια του με συγκλονίζουν με την απλότητα και την ειλικρίνειά τους...Δεν πιστεύω ότι είναι μόδα που περνάει...Χρόνια καλα και ευτυχισμένα....

@αλήτισσα, χάρηκα που σε ξανάκουσα...Θερμές ευχές

@Σπύρο, χρόνια πολλά με πολλή αγάπη και αισιοδοξία...Keep writing...

@Κπιταλιστικό κομμούνι,χαχαχαχαχα,ωραίο όνομα,το νόημα της αγάπης το νιώθεις βαθιά μέσα στην ψυχή σου και δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο συναίσθημα...Αρκεί να μπορείς να το νιώσεις και ηα ψυχή σου να μπορεί να μοιραστεί...
Χρόνια πολλά.

@Βασίλη, είσαι πολύ δοτικό άτομο και όσοι σε διαβάζουμε, κερδίζουμε...Και να σου πω και κάτι...¨εχω κολλήσει με τον τρόπο γραφής σου...Συνέχισε...
θερμές ευχές ...να περάσεις καλά με τα αγαπημένα σου πρόσωπα και όσους σε αγαπούν...
Τελικά το διαδίκτυο που τόσο φοβόμουν μού βγάζει ζεστασιά...